d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Hello . You hate me ? I hate you -.-'

I love this three princess >v<

\Jangan layan tajuk tu XD/ LOL . Aku saje je buat title macam tu (Y) Hmm , sebelum rehat tadi time kat sekolah tak belajar sangat . Cuma belajar Science je -.-' sebab budak-2 yang dapat hadiah , diorang berlatih >< puii ! time bahasa inggeris , kitorang pergi makmal (Y) kawan baik aku kata "aku tengok kau punya Jonghyun tu , takdelah hensem sangat" . ergh ! kat luar aku senyum .. tapi dalam hati aku cakap "abis tu macam Dongho kau tu cute -.-'' .. sengal je dia ~ lepas tu dia cari gambar Jonghyun kat google .. tetiba keluar satu gambar Jonghyun yang memalukan -.-' aku tak tahu macam mane nak cover gambar tu .. nasib baik ada gambar Jonghyun ngan Shin Sekyung .. aku buat-buat lah cakap "Weh , nilah bekas girlfriend Jonghyun .. lawakan ? weh , cari gambar Dongho pulak !" .. aku asyik cover je gambar tu .. phew -.-' tapi dia tu sengal sikit .. gambar Dongho yang comel dia kata tak comel -.-' 

Ibu pergi shopping .. nak beli phone baru ! ahhhhh ! lepas tu belikan aku number baru (Y) lepas ni boleh aku kacau twin aku -.-' si Lily a.k.a Min .. aku memang suka kacau orang ! dahlah , kucing aku bawa geng dia pulak ! semua kepung aku ! aaaahhh ~ papaii ~
Tahun depan aku masuk kelas yang pertama lagi ! yeah ! aku nak berusaha lebih lagi :3

©