d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Annyeong o/

I want this cake :3 Its look yummy !

\Assalamualaikum/ Hello ! Hahaha , nampak sedap kan cake tu *O* . Okay okay jangan main main ! Aku yang main main sebenarnya -_- Lawa tak template baru ni ? Ni Wana budak comel tu punya skins. Warna sebenar dia Biru (Y) Ana tukar jadi pink . Comel je kan ? Geram je ! Blockquote dia comel sangatttttttttttttttttttttttttt :D Tapi tak boleh tunjuk sekrang -.- tunggu entry ni habis XD Aww aww , lagi satu ! Sekrang ana guna CBOX . Shoutmix jahat T_T dia minta duit . Terpaksa guna CBOX . CBOX boleh lah tahan ! HAHAHA XD Weh weh macam mana nak letak lagu kat blog ni ? Wana help me ;~;  K cukup -_-

Korang dah baca fanfic ana yang baru ? Ana still save as draft ;A; tak dapat idea weh untuk chapter pertama . Kejap lagi maybe ana buat lah sikit-2 .. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . Aku sayang korang ! lol aku boring sebenarnya update tengah-2 malam cam ni ~ Aku online facebook je lah ! Aku pelik lah -___- Kbaii sampai sini sahaja cerita untuk hari ni (Y)
Comelkan blockquote ni ? Kbaii ~
©