d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Comeback :3 lol

Jonghyun and Taemin *O*

Assalamualaikum korang. Hehehe, lamanya ana tak update blog. btw You and I chap.3 dah updated -.- ceh promote sikit. Nah link >> You and I. Hari ni ana nak update puas puas :3 Meh kita buat perenggan . lol

Hari isnin hari tu , ada Hari Perlantikan Pengawas. termasuk penolong ngan ketua darjah. Gila -.- Awal gila aku bangun semata-mata benda tu je weh. Aku boring gila . btw kat sijil tu ada nama aku ngan Naim je. Yang lain dia belum buat . Bangga aku. Zawani cakap 'Alah , ni dia beli kat Mydin je,' lol aku cakap 'Kalau kau marah nama kau takde cakap je lah,' tergelak aku ngan dia XD lepas tu dah amik sijil , ambil gambar pula. Aku tengah tunggu abang Mad upload kat fb je ni. Lepas tu aku nak naik kelas , dah nak sampai . Baru aku ingat beg aku ada kat bawah , turun balik . Dah sampai kelas , aku tercungap cungap -.- xTheEndx

Hari selasa pula , time masa cikgu Norsiah yang aku benci tu kelas aku kena keluar . Duduk kat tapak perhimpunan panaspanas. Cikgu suruh buat benda apa tah dalam didik. tapi budak budak tak buat . diorang kata tak tahu . Cikgu marah aku kata 'Saya dah beritahu awak suruh bagitau kelas' . lepas tu cikgu baling cermin mata dia. Wafi gemuk bangang sengal datang depan dia cakap 'aku dengar sendiri cikgu cakap ! aku ada telinga , tak pekak lagi' . Lepas tu aku marah dia 'Kalau kau dengar , asal tak buat ?' . -.- Lepas tu aku pandang belakang Aiman Syahmi pula cakap 'Rosdiyana , asal kau tak bagitau kita orang ?' geram aku -.- Lepas tu semua salah kan aku . Dah lama lama tu , aku menangis weh. Sabrina back up aku , dia cakap 'Korang tak payah lah salah kan dia !' . Nazmee pun back up aku , dia cakap 'Semua salah lah Wafi !' time tu dia marah Wafi. Farhanis cakap ngan aku , 'Kau jangan lah nangis,' aku senyap je. Lepas tu cikgu masuk makmal , dia halau kitorang . Aku duduk atas jalan tu , aku hentak buku aku kuat kuat . Aku geram gila weh -.- Lepas aku dah duduk , aku teringat balik Wafi ngan Aiman marah aku. Aku menangis balik. Ahhhh seriously AKU BENCI CIKGU NORSIAH -.- DIA SALAHKAN AKU ?! AKU TAK SALAH OKAY ?!

Hari Rabu pula . Lol masa pertama tu masa teacher Nora. masa kedua tu masa cikgu Rosnaini. Teacher Nora terlebih masa 20 minit . Teacher leka ajar kitorang. lepas teacher nora dah keluarkan kitorang dari makmal kom. Teacer Rosnaini suruh pergi makmal sains kot. Aku ngan Sabrina pula lambat -.- kena pukul kat kaki guna kayu besi . lol lepas tu dah habis masa kitorang nak pergi rehat . teacher nora tarik tangan tangan teacher rosnaini, teacher nora kata 'Saya nak cepat,' teacher nora tarik tangan dia balik. Esoknya , maksudnya hari ni lah. Teacher nora cerita balik apa terjadi. Teacher nora cakap 'Puan rosnaini shouted to me 'Nora ! You take my time 20 minutes !' in front of the teachers. Sorry to say I can't forgive her because that incident,' sorry terpaksa tulis dalam Eng , sebab time tu teacher nora memang cakap Eng. Then teacher nora sambung 'thanks for backing me' . Lepas tu teacher rosnaini bagi surat kat teacher Nora. anak teacher nora , nurina yang bagitau . xTheEndx

Tadi teacher nora bawa Adelina pergi sekolahhhhhhh ! Hewhewhew. Comel je. Dia suka tengok kitorang belajar. Panjangnya aku type -.- Lol byebyebyebyebyebye aku nak layan youtube jap.
Kerja sekolah tak siap lagi -.-
©