d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Hantu seram ~(*o*)~

Forever Live In The Shinee World

Assalamuaikum ! Hewhewhew. Apa khabar ? Lamanya eden tak updated blog. So updated sikit. Hihi . Sekrang ni ana dah jarang buka fb . Banyak kelas tambahan. Kalau boleh on pun , ana on twitter je . Sebab kat fb takde siapa layan . lmao aku merajuk dah ni xD Aku rasa nak tukar skin lah weh . Alahai , lagu je taknak tukar xD Huuuuu, tapi nak tukar warna apa eh ? Erm , grey ? Dah selalu guna ._. Hitam ? kalau jumpa background . Orange ? Boleh lah . Merah ? Wooooo, btw sekrang aku still buat ff oneshot tu . Aaaaaaaaaaaaa aku rasa panjang gila nak mampus macam ff Nana , pasal Gongchan tu. . Tapi aku rasa aku punya lagi panjang ._. Hohoho. Dahlah -.- bye cari skins . Aaaaaaaaaaaaaa bye.
Dah lama tak dating dengan SHINee ;~; Bye .
©