d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Saranghaeyo !

JongKey couple ! Please don't stare them -.-

Assalamualaikum. Sila abaikan title -.- Berminit-2 aku fikir, last-last letak je tajuk tu XD Eh aku dah update You And I chap 4 . Aku sedih buat masa sekrang XD Meh itew buat perenggan -.-

Semalam hari paling bahagia bagi aku :D Mula-2 ayah aku tanya betul ke dapat 6A dalam upkk . lepas tu tengah hari tu , ayah ngan ibu pergi kenduri kahwin , diorang terus pergi Mydin. Ayah belikan kasut and Ibu belikan meja belajar baru. Dua-2 tu hadiah sebab aku dapat 6A upkk ! Petang tu pulak , makcik datang rumah . Dia cakap aku salah seorang target/calon 5A kat sekolah. Seriously aku takpercaya ! Lepas tu dah malam tu aku asyik berckap. Kakak saudara aku cakap 'Yana kalau happy , memang banyak cakap eh ?' lol kakak saudara aku ni -.- Aku memang talkative ._. Haaaaaaa lagi ? lol bye aku nak baca komen Whoopers pasal hantu tu XD
Scary gila semua cerita tu -.-
©