d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
SHINee is Back !


We are the SHINEE SHINEE SHINEE SHINEE ! Hello . Harini 1 January 2012. Ohmy ._. Hahaha. Happy New Year , Act post ni aku taknak cakap pasal New Year -.- Aku nak cakap pasal SHINee comeback XD Mari kita start k.

SHINee official comeback is in 2012 , mean tahun ni lah kan ? Tajuk lagu tu Super Hero. Super Hero trending kat worldwide weh ! Aku haramkan semua orang dalam Whoopers fangirling pasal SHINee -.- Hahaha XD Semalam ada MBC Gayo Daejun :3 SHINee nyanyi lagu Lucifer rock version ! Memang gempak . Aku macam orang gila dah weh XD duk fangirling sorang sorang .. Time lagu Oppa Oppa 2MinKey ada :3 Comel je . "I say SHINee ! You say Oppa !" hahaha. Dah banyak kali aku ulang benda tu . tapi memang daebak SHINee punya performance .. Hohoho. Taemin comel , Jonghyun hooooot baby , Key pun comel , Minho hensem , Onew cool ~ lol Hahaha. Sorry aku bengang ngan Jonghyun sekejap XD Jonghyun buka baju dia semalam *nangis* , saje nak tunjuk muscle dia kat fans dia . ish eh mamat ! siapa bagi kau tunjuk ah ? Semalam kau janji taknak buka baju + tunjuk kan muscle kau tu kat fans !!!! ish !! *tumbuk mamat Jonghyun tu* -.- Lol kbaii.
SHINee the best (Y) 
©