d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
What can I say ?

OnTae ! Onew and Taemin ..


Annyeonggggggg ! hewhewhew. Apa perkembangan weh ? *O* lol sooo , what can I say ? xD Hmm, hari ni sekolah. Serious aku ngantuk . Mula-2 aku ingat nak ponteng kelas english. So aku dtang lambat sikit sebab aku ingat budak-2 mesti dah naik kelas. rupanya aku datang, diorang baru nak baca doa. Puii , tak jadi aku nak ponteng kelas. Adik , kakak, abang semua , jangan ikut contoh seperti saya xD

Aww lagu blog kita best tak ? Omg seriously comel gila lagu tu >< aku dengar banyak kali sampai dah hafal. Shake that ! tu tagline aku xD k tak . Harharhar . Comel gila part last. btw aku tengah buat ff one shot aku. Aku dah buat posternya. Romeo and Juliette tajuk ff baru aku tu. Aku ada post poster ff aku kat Whoopers. Hewhewhew . Dah lah -.- aku malas nak type panjang-panjang !
Nak sambung tengok Sandara :3
©