d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Annyeong !!!

Kyeopta ;D

Assalamualaikum ! Long time no see 8D luls ... so .. apa perkembangan sekrang ? XD 

Nenek sekrang tinggal kat rumah Makcik ;( Nenek sakit tapi sekerang nenek dah sihat sikit .. Esok dia balikkkkkkk ! Osheeeeeee ! sukanyaaaaaa ;D Takde lah aku tidur sengsorang lagi -_- tsk tsk ..

Semalam birthday Eisya. Ana tak sempat buat entry khas untuk dia ;( So meh ana tulis pepanjang ucapan XD Ehem .. 
Hye Eisya . Kita dah lama berkenalan . *amboi ayat* Ct XD Omg rindu nak panggil Eisya , Ct . Rindu time Eisya asyik fangirling pasal Yoseob XD Happy birthday ! Eisya dah tua :P Hadiah takde !!! Tak ada duit nak beli .. -.- Eh kejap .. Eden lupa ayat eden .. Ahh !!!! Eisya yang comel lagi tembam XD Jadi anak yang baik , then then jadi murid yang cemerlang !! Eisya mesti boleh *pehal tetiba ni* .. anyway sorry lambat wish T_T 
harharhar ayat aku serious keling XD Aku tak pandai nak buat ucapan ni -_______- btw aku dah dapat Kyuhyun and Yoona button tu ;D Nak tengok ?


Yoona comel kan ?! Pandai aku pilih . Kyuhyun .. hensem ;D Korang jangan ingat aku beli .. aku dapat hadiah peserta bertuah Yana Nickhun tuuu ~ Kalau ada SHINee -.- Dah lama aku nak .. tapi takde .. Ada button Jo Twin gak .. aku tak minat diorang sangat pula ... lol kbaii
Homework tak banyak hari ni ;D
©