d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Asdfghjkl *O*

EXO - SHINEE

o/ Huuuuu. Aku boring. Tapi aku tetap nak buat post xD harharhar buat perenggan dulu . Wajib k ? xD

Erm , semalam aku ada cakap aku gaduh ngan Sabrina kan ? Siapa tak tahu , older post -_- Tadi time math kot , dia tanya aku 'Ros marah Sab ke ?' aku geleng je . Semua benda yang dia tanya, aku geleng je. Semalam time rehat Suhaizah dengan Nadhirah cakap , Sab jeling aku. Apa aku kesahh ! Perangai macam apa je -.- Lepas tu dia asyik pandang aku je . Yang paling aku , ntahlah susah lah . Yang paling aku tak boleh elak . Aku asyik pandang dia ! Lepas tu nanti mata kitorang berpandangan. Aku ingat semalam time BM kot. Dia pandang aku , aku tengah gigit kuku pandang dia . Lama kot , dalam 1 minit ? Lepas tu cepat cepat aku pandang tempat lain -.- Aaaaaaaaaaa, seriously sampai bebila taknak kawan dia ._.

Huaaaaaaaaaaaaaa ~(*o*)~ New look baby ! Blue + Pink . Act , aku tahu biru tu tak sama dengan biru background aku -.- Hehehe. Malas aku nak betulkan -.- Nanti aku cari lah background lain xD Hello Hello . Harharhar cuba halakan cursor kat duadua tu. Lawa kan *O* omg pandainya aku buat xD Perasan je aku ni . Aku paling suka Bold ! Lawa gila dari BLUE tukar ke PINK ;3 Hahahahahahahaha, btw lagu itew baru ! We Were In Love. T-Ara and Davichi. Suara perempuan yang pertama nyanyi tu suara Soyeon. Aku ingat suara member Davichi ._. Omg , dalam mv muka Soyeon macam barbie doll ! Seriously. Nak jadi kan dia kakak itew lah ;~; Huuu . Bye ! Eh jap , blockquote aku pun cantik tau :P
Kerja sekolah mathematic semalam sempat siap :D
©