d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Comeback .

I know he's cute . He's my son !

Assalamualaikum. Grrr. How about my new loooooook ? Ohnooooooo ! Its look more pretty right ? xD K. change topic. Aku bergaduh dengan Sab..rina -.- buat perenggan jom xD

Ergh . Dia kawan dengan aku tak ikhlas ! Aku ingat lagi awal Jan hari tu . Kan aku terpilih jadi penolong ketua darjah. Lepas tu , time rehat aku cakap dengan dia 'Weh aku taknak jadi penolong ketua darjah lah .' lepas tu dia jawab 'Jadi jelah ! Aku kena berkawan dengan orang yang berpangkat !' Apakah -.- ? Tak ikhlas kan ? Sekrang aku kawan dengan Atiqah , Suhaizah and Nadhirah . Kawan dengan diorang lagi best ! Diorang baik , tak pernah pukul aku. Sabrina kalau pemadam dia jatuh , dia salahkan aku tau ! Padahal aku tak guna pun -_-

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa teacher Nora kata dia nak pindah ._. Nurina dengan Qistina dan pindah sekolah convent . Omg ! Aaaaaaaa aku taknak teacher pindah. Teacher kata 'You must do not sad when I'm not here,' teacher kata kitorang tak sedih ? Omg , tadi mata aku dah berair ._. tapi aku cover cover gitu -.- lol bye
Mathematic banyak kerja sekolah -_______________-
©