d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Blonde Babies :3

All of them is mine . lol

Assalamualaikum . B.A.P , mereka semua suami baru saya >< Ana dah mula suka B.A.P , bagi ana mereka semua tu suami ana ! Ana ada 11 suami ahh sekrang *O* Aku kira okay 11 orang je . Yoon ada lagi ramai XD SHINee + MBLAQ + Big Bang = 15 . 

Aku start minat B.A.P sebab Dhilah . Thanks Dhilah *O* Aku kenal diorang dari Ta-Dah Its B.A.P .. Sekrang dah kenal semua . Yongguk paling kelakar XD Himchan pun . Commander . lol Zelo maknae . Daehyun lead vocal rasanya . No comment . Jongup *O* Dia ultimate bias aku dalam BAP .. dia sub vocal . and the last YOUNGJAEEEEEEEEEEEEE *O* Dia ultimate bias aku juga :3 Dia main vocal .

Serious kalau korang tengok Ta-Dah Its B.A.P . Aku rasa korang boleh gila asyik gelak XD Zelo dengan perkataan "Shut Down" . Daehyun dengan perkataan "No comment" XD tapi diorang comel juga ;3 Lagu diorang , Warrior ! Music video nya gempak .. tapi SHINee punya lagi gempak *O* Hahaha .. SHINee forever my husband k ?


Itu Daehyun , Youngjae dengan Jongup . Aku rasa tu Jongup . lol ultimate bias sendiri tak kenal XD Youngjae lompat tinggi sampai terhantuk kepala kat benda atas tu .. Be careful boys .. Daehyun nampak macam takut je .. Kejap lagi aku nak sambung tengok Ta-Dah Its B.A.P . Hewhewhew . Pukul tiga ada kelas Math T____________T Aaaaaaaaaaa sabar jelah ..
I can't wait for SHINee's comeback *O*
©