d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Hello guys !

I miss you , Onew ;-;

Assalamualaikum ! Hihi .. New look o.O ? Hahaha . Yelah -.- Skin je ana tak tukar . Omg gray -.- Aku selalu guna gray -.- Sebenarnya aku benci gray dah ni --' borng tahu tak tengok gray je -_- lol aku mengamuk jap ..  actually gray ni -_- nampak lembut .. lol -.- Menyampah aku ..

Kebelakangan ni , Jonghyun selalu tweet benda pelik -_- Aku lempang kang baru tahu -.- Gambar puppy .. mentang mentang nickname Puppy -_- Hahaha btw aku tak sabar nak tunggu birthday dia !

Are you cold bb Dino ? 


28 Feb hari tu birthday aku .. Lol berapa kali aku nak beritahu .. Thanks Yoon buat entry untuk aku ;-; Btw Sarah pun buat .. lol tapi pendek je >< Thanks korang . Yang wish pun ramai ;D Unnie Darla , Riana , Eisya , Pyrah , Nick , Unnie Firda , Omma Eveeeeeeeeee ! Byha , lagi ? Entahlah .. ramai sangat ! Thanks eh korang ! Amat dihargai ! Haha ayat aku skema -.-

Minggu depan aku ujian C/O -.- Aaaaaaaaa sengal lah ! SK Telok Mas yang buat soalan . Aku rasa mesti susah ! Math je aku takut ._. Oh gila -.- Cikgu Rusnaini kata "Saya rasa , rasalah semua tajuk yang dalam buku teks masuk" . Hoi ! Gila -______- Aku baru belajar sampai percentage .. Dah lah aku lemah subjek macam ni .. doakan aku berjaya ^^
Aku rasa aku dapat no. 10-13 ._. Antara 4 nombor . Aku harap no.10 T^T Tapi kalau tak dapat keempat empat nombor tu ._. T__T
©