d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Holiday ?

They so amazing ;~; sobseu

Assalamualaikum . You guys .. Holiday huh ? -.- I'm not ;~; I need to school ;~;  Kelas tambahan . Sob sob ;~; Pagi pagi Dino yang hantar pergi sekolah :> Balik , Minho ambil :> Semua kat sekolah aku jealous . OMG heavennya<3  Haaa okay XD

Tadi mak aku kata boleh guna laptop sampai pukul 9 je ._. Aku tak tahu btul ke tak -.- Habis semua gambar SHINee aku save .. sebab semalam aku tak pegang laptop ni -.- Gara gara tak pergi sekolah ;~;  Hahahaha .. its okay !!! I don;t care eh eh eh eh ~ Hari ni boleh fangirl *O* Tsk tsk .. Hari jumaat tak skolah .. takde kelas tambahan *O* OMGGGGGGGGGG Boleh tidur lambat <3 Hewhewhew running man is waiting for me *O* 

Telefon awam kt sekolah aku rosak -.- //Perlu diceritakah -.- . Aku balik pukul 11.30 sebenarnya .. tapi telefon rosak .. aku balik pukul 12 .. Nasib baik Nadhirah ada XD Dia tolong betulkan . apa tah dia tekan .. lepas tu Fatihah and budak darjah 5 dah telefon .. Giliran Atiqah . Telefon rosak XD Nadhirah pula dah balik .. dia menjerit ... dia try tekan tekan tetap tak boleh . last-2 mak aku dah datang .. Aku pandang dia , aku senyum .. kesian aku tengok dia ..

Omg bila nak 21st March ni ... Lama lah nak tunggu .. Tak sabar <3 tsk tsk .. And then boleh tukar dp kepada gambar SHINee yang terbru tu *O* Aku tak leh tukar sampai 21st March .. Aku dah janji tak nak tukar selagi belum 21st March . Hey , I do that just for SHINee guys ;) Once a Shawol , Forever a Shawol ;) Quote yg takde kena mengena apa yang aku tengah cakap . tapi aku suka quote tu sangat sangat ;) Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa byeee ..

Whoopers dah gila Simsimi -.-
©