d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Midnight ~(o.o)~

Why sho cute :3 ?

Assalamualaikum / Annyeonghaseyo ! Abaikan tajuk --' Aku boring .. Haha type dalam gelap ni weh -.- Psssssssssst .. Tadi aku pergi Mydin . Nak beli buku .. Banyak .. Buku latihan .. English book dalam 3/4 buah .. BM and MT 1 buah je .. SN je tak beli tadi .. takde ..

Hari ni (10 . 3 . 2012) , Teaser Onew keluarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .. Haha dia comel ! Tak seksi .. esok siapa lah agaknya ._. Kibum atau Jonghyun ? ASDFGHJKL .. tak aman hidup ingat benda ni .. btw aku nak cerita sesuatu ..

Tadi masa dalam kereta aku dengar lagu , keluar lagu Mr. Simple aku teringat masa Kyu crita macam mana dia kemalangan kat Strong Heart .. Then ... secara tiba-tiba , aku terbayang kalau SHINee yang accident ? Entah kenapa aku harap kalau SHINee accident , aku nak Minho cakap benda ni kat Strong Heart "When I open my eyes .. I was on the road .. but I can't see all the things .. I heard Jonghyun hyung cried and said "Minho .. please get up .. Don't leave us .. I love you .. SHINee will not complete without you .." kenapa eh .. secara tiba-2 aku harap benda tu , aku ... terbayang Jonghyun menangis .. aku dah termenung fikir benda tu .. Aku rasa nak nangis pun benda tu .. Dah lama lama tu aku terfikir .. Kalau SHINee accident , salah seorang mati macam mana .. Aku tak tahu kenapa .. tapi seriously aku taknak SHINee accident .. Aku nak diorang selamat .. Aku dah buang jauh-2 benda yang aku fikir tadi .. Aaaaaaaaaaaaa ... SHINee boys , please don't leave Shawol .. We love you .. 

Minggu ni cuti eh -.- Korang best ahh cuti .. Aku sekolah .. puiii puiii -.- takpelah demi 5A :) 
Happy holiday ...
©