d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Oh I'm curious yeah !

JongMera .. Dino, can you buy Canon for me ;-;

Assalamualaikum ! Lamanya ana tak update ._. HAHA banyak ana nak cerita ni . #Tipu . Tadi SHINee menang Inkigayoooooooooooooooooooooooooooooooo !


#SHINeeTRIPLECROWN trending no.1 ! Huuuuuuuuuuuuuu bangga sih :) Minggu depan dah goodbye stage ;-; sekejap je ! AAAAAAAAAAAAA . Cerita pasal kat Inkigayo. Aku tak tengok streaming . Tunggu youtube . OMG aku boleh gila -_- performance dia daebak gila ! HAHA sexy -,.- time SHINee menang , Jonghyun hyper gila XD Dia lompat kat Seungri ! Comel kot ! Geram je aku tengok ! Lepas tu Key nak makan hadiah tu XD Comellllllllllllllllllllllll ! Time Taemin tengah bercakap , Key letak bunga kat rambut Taemin ! Comel ! Tak tipu ! Geram aku tengok ! Onew salam dengan Daesung and Seungri sebelum dia umum pemenang . Comel . Minho . . . . aku tak tahu . Aku tak ingat T_T 

Adorable boy :')

Hari ni aku ngan Yoon guna nama suami kitorang . Bukan korean , tapi chinese XD Zhong Xuan :') Sedapnya namaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :3 Lol tu nama babydino aku . Comel bukan ? Aku tahu :') Kitorang dah gila Habboon juga . Ahaha Bibim , Elin , Peah and Najun pun main :) Kitorang jalan-2 . lol rumah Yoon lawaaaaaaaaaaa besarrrrrrrrrrrr jealous aku woo -.- Tadi time main , dah mcam hutan aku tengok --' Adakah patut dia cakap tempat dating --' dating dalam hutan . lol pelik . rumah aku pula merah -_- lol takde kerja . buat merah . Semua merah pulak tu XD Aku pun pening tengok !

They're my boyfriend except JongKey . HAHA

SHINEEXO ! HAHAHAAHAHHAHAHA aku suka gila SHINEEXO . 2Hyun :') Jonghyun + Baekhyun . TaeKai :') Taemin + Kai . okay . HAHA . Aku macam tak percaya je Luhan lagi tua dari Taemin . Luhan babyface gila ! Keh Taemin pun babyface ! HAHA Kai dengan Taemin comel XD Kai cakap mungkin sebab tangan Taemin pendek . lepas tu taemin minta maaf XD HAHA Luhan dengan Sehun comel . Lol aku layan EXO-K . EXO-M tak sangat even bias pertama aku dalam EXO , adalah Chen . Harharhar . Aku madu Wana (Y) Kai :3 kbaii padahal semua member exo boypriend aku . kbaii
Update sakan aku -.- lol
©