d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Did chu miss me ?

Kyaaaa ! SHINee in pinkeu ! Keke
Hye ! Lama tak jumpa ? Ohyeah saya tahu 8D Saya update kerana saya rasa blog ni dah berhabuk ;-; keke . Sooooooo how ? Sihat ? Bias bertukar ? Bias masuk army ? Bias buat comeback ? Lmao bias aku dah dekat 3/4 minggu kat Japan tak balik ;D Tidur , tinggal lahh kat sana selama-lamanya ! Sakit hati ni lol .

Btw aku tengah tengok Seohyun Yonghwa couple on We Got Married XD Atoto comelnya isteri aku ! Geram siottttttttttt lol lagi lagi time dia tidur :3 Grrrrr dia makin cantik dalam Twinkle ! Matured ! But more cuteeeeee :3 Taeyeon dengan Tippany comeeeeeeeeeel ! Hehehe . btw aku dah tukar sikit bahagian bias . yg dekat MINE tu . aku tukar gambar seohyun . tambah boyfriend , EXO . tukar girlfriend , SNSD . HAHAHAH . byk girlfriend aku . 8 orang . HAHA aku rindu madu-2 aku . Aku terasa kitorang ni bukan madu lagi dah .. terutamanya Sarah . Aku rindu dia ;-; Omg . k

Aku ada benda nak cerita . Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Azim kata Raffaie suka aku . Ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww bencinya . Orang paling aku benci Raffaie ._. dah lah tak hensem , tak comel , tak pandai , nama selalu kena panggil . Asal Azim nampak aku je "Weh Ros" kalau aku tak pandang , "Weh Rosdiyana !" amik kau nama panjang aku -.- lepas tu sambung "Raffaie suka kau ." . HAHA aku dapat tahu ni dari Farhana a.k.a Ana . lol dia cerita kat aku , kat sekolah petang , Azim tanya Raffaie siapa dia suka . Raffaie jawab ROSDIYANA . OMG RAFFAIE ! AKU PALING BENCI KAU TAHU TAK ? PERANGAI MACAM SETAN ! lepas tu Azim macam "Oh Rosdiyana .." ana kata dia macam marah SIKIT JEEEEEEE . lepas tu Luqman dtang dia kata "Azim dah jealous" . Azim terus lari . HAHAHAH APAKAH -_-

Tadi aku main kejar-2 dengan dia ! Time balik aku lalu sebelah dia , dia pandang aku . Aku dah stare dia dulu , lepas tu aku kata "Kau senyap ! Kau cakap lagi ! Aku tembak kau" lol . childish aku ni . Cepat-2 dia cover mulut dia . Aku dah jalan kan , dia ckap "Rosdiyana ! Raffaie suka kau !" aku patah balik terus cubit dia . Lepas tu dia nak ambil kasut dia , aku tendang jauh-2 . HAHA baru puas hati aku . Kali terakhir aku cubit dia , kejar dengan dia , sejak dia tahu aku suka dia ._. Esok memang dia nak kena -_- Ergh . Bye
SHINee oppa ;-; Stop doing Japan Arena Tour ! Comeback ;-; palli ;-;
©