d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Long time no see ಥ_ಥ

Kyaaaaa minwoo oppa ;3

Assalamualaikum ! omg lamanya aku tak update blog ಥ_ಥ last aku update blog masa SHINee punya anniversary . HAHA well ◤(¬‿¬)◥ terbaiknya icon tu xD HAHAHAHAHHA okay serious -.- lol .. uhmm . new look :D kyeopta ? ikr x) aku suka sangatttt . comel :') thanks siapa yg buat skin ni okay ? header tu aku buat *o* Omg ! Welcome to the SHINee World . ngeh ngeh and cuba tengok kat bahagian profile *o* Shinhwa jadi abang aku dahhh .. F(x) dah lama jadi kakak aku :3 diorang nak comeback tak lama lagi ! huyeahhhhh .. aku buang scandal aku punya gmbar . Suzy . AHHAHAHA menyemak je . Omg jahat aku cakap scandal aku camtu xD btw aku order album SHINee weh ;u; The First and SHINee World 1st Concert . Tak sabar nak tunggu dia sampai . Aku order spec Hello Kitty sekali ;> tak tahu bayar bila -.- esok kot. HAHAA 

Tukar topik meh ;> Jonghyun dah ada kereta sendiri ._. bila dia beli ? aku tak tahu pun T_T setahu aku hari tu dia failed lesen memandu xD sekrang dah dapat lesen sendiri ! :D lepas ni Dino boleh bawa Kiwi jalan jalan *u* oh bawa OnKeyHoTae sekali xD jealous nanti . byk sangat aku merepek -.- eh nenek dah balik umrah tau ! dia belikan kitorang jubah , gelang , rantai , cincin . Heeeee :3 aku sorang je dapat 2 jubah . Woooo yelatuh -.- HAHA lawa :D cincin aku warna purple ohyeaaaah warna feveret saya ^^ rantai warna oren -.- Shinhwa punya warna tu woiiiiiiiiiiiii *u* gelang warna putih . hehehe . okay cukup lah tu -.- aku penat ..
banyak sungguh aku merepek -.-
©