d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Result exam and others .

Krystal unnie !

Assalamulaikum ...


ASDFGHJKL comeback f(x) tadi hebak gila lol maksud aku hebat gila ! terbaik ahh ! suka gila kot aku ! Vic unnie lawa gila ! Sulli unnie lagi lawa ! kfine aku pengerl kat sini *o* HAHAHA tapi mmg lawa pun *o* Effexeuuu :3 hari ni Exo-K Goodbye Stage T_T Huhuhu .. harap-2 diorang buat comeback cepat sikt --' HAHAHA SHINee pun tak buat comeback lagi -.- asdfghjkl puii ! btw esok nenek nak ikut makcik pergi Terengganu -.- Eeeeee suka tinggalkan aku sorang sorang -.-


Victoria unnie ;-; barbie doll ! seriously biyutipul ! okay result exam -.- HAHA 
  • BM Penulisan - 62 
  • BM Pemahaman - 85
  • Sains - 80
  • English - 76
  • Math - 49
  • Kajian Tempatan - 63
  • Sivik - 85
  • Arab - 61
  • Pendidikan Kesihatan - 69

okay aku tahu tak teruk . LOL kira okay lah kan takde D :) HAHA okay cukup pasal exam -.- tak semua aku dah dapat baru sikit . Sukantara ;D Dengan bangganya , saya mengumumkan bahawa saya berjaya dalam sukantara :D Hanya dalam satu cubaan .

Lompat tinggi : satu cubaan :D
Lontar peluru : satu cubaan :D
Lompat jauh : satu cubaan :D
Lari pecut : satu cubaan :D

Hehehe dan antara semua itu , saya orang pertama yang berjaya :D Omg♥ first time berjaya lontar peluru :D -copypaste facebook- Huuuuuuuuuuuuuuuuu nanti aku dapat lah hadiah en ? Omg sukanyaaa ;D okay , itu sahaja nak bagitauu ! Papaiii !
©