d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
H I A T U S _ I S _ B A C K


Assalamulaikum .

Okay fine ;_; /gila/ Gif tu sweet gila ;_; Jessica tarik tangan Jonghyun untuk jadikan pasangan. Act , Jonghyun dgn Taemin . Disebabkan dia takde pasangan , dia terus tarik tangan Jonghyun ;_; Thanks to Krystal , sebab cadang Jonghyun ;_; I lavh you !

Hiatus -.- hari tu aku ada buat entry H I A T U S kan ? kali ni betul-2 hiatus . Sebab 17hb dah trial . Aku kena buat betul ! Math aku dah meningkat tapi aku nak tingkatkan lagi ! SN pun ! Huaaa :'( dah lah 18hb birthday Taemin ! Aku takde hadiah untuk dia macm birthday Jonghyun . Eottokeeeeeeeeee ? ;n; kejap lagi buat entry untuk Taemin but no presents ;_; mianhae oppaaaaa
Doakan saya dapat 5A ! Amin !
©