d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
H I A T U S


Assalamualaikum .

Apa khabar ? Gambar tu menyedihkan ;__; /tacing/ Hmm . Tajuk tu ! Hiatus ? ye . Aku nak hiatus . Hmm , start hari isnin depan . KOT . sebab 17 July 2012 , trial T_T Puan Nora kata , pastikan dapat 5A ! Hmm .. Math , alhamdulillah makin meningkat . Sains pun . BM Penulisan je . Ahhh , aku harap dapat A T__T Aku nervous . 

Erm , ibu cakap kalau aku dapat 5A , dia belikan semua yg aku nak ;_; Aaaaa kena belajar sungguh sungguh . Aku boleh beli Canon ;u; lepas tu snap gambar Azim bnyak-2 . Sebab tahun depan , tah sekolah apa dia masuk . Siapa taknak kan ? Tangkap gambar kawan-2 T_T Nadhirah tak payah -.- Ceh tipu je :) Kawan baik aku tuuu . Beli henfon baru .. Hmmmmm :D lepas tu semua puji . Lepas tu ibu ayah , keluarga semua bangga sebab aku ikut contoh macam Asyraf nnt . Dapat 5A :D Contoh dia , dapat 5A je lah . HAHAHA XD


Aku kena belajar T______T malam ni , buat Math . Hehehehe . btw ada cerita nak bagitau kat korang ni :) Gigi aku kan , nampak macam rongak tau , tapi sebenarnya tumbuh kat atas -____- Raiezman panggil aku , rongak . lepas tu , Azim mcam budak kecik ! Comel gilaaaaaaaaaaa >< "Kenapa kau panggil dia rongak ?" dia tanya macam budak kecik >< comel comel comel ! tadi , masa dia nak bagi kismis , aku tgah buat BM . "Eh , kena buat ke ?" aku angguk je . "Tadah tangan !" aku tadah tangan . Gosh gosh , sepatutnya ambil 21 . Sebab paling banyak 21 , paling sikit 7 . Aku ambil 7 je . Dia kata "E'elehhh ," lol lagi bagus aku ambil dari tak ambil -.- anyway , Sofia and Izah . Good Luck ! Aku yakin korang boleh dapat 5A . Aku pun boleh , InsyaAllah :D Hihi .
Hati patah. MT 49 , SN 72 ;_;
©