d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
A few days more .


Asslamualaikum .

Lagi beberapa hari nak raya ! Omg , korang tak rasa sekejap je kita puasa ? Minggu depan semua keluarga ada rumah nenek :D Termasuk baby baru ! Aina ! Woah . Jarang gila sebut nama Aina . Sebab aku takde kawan nama Aina and keluarga nama Aina . Hahaha . mesti Aina comel ! Nenek ada belikan baju untuk dia XD Aku pilih . Comel gila ;3; Rasa nak pakai je .

Btw minggu ujian CO 6 --' dem . Nak raya pun ada ujian ke ? dua minggu lepas raya , upsr ;o; menyeramkan . Malam-malam aku kena study --' nak ajak Nasha ! Dia pun upsr . dalam pukul 11.00 malam , tu aku start study sampai pukul 12.00 . takkan pukul 10.00 --' keluarga aku belum tidur time tu --' Hahaha . K . Aku nak tengok tv -o-
Nak tukar skin !
©