d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Result ;~;


Assalamualaikum .

Lmao this two boys x.x so cute . Hahaha . Okay back to main topic , result ? Result apa ni ? 
Result UPSR lah -_- Takkan PMR pula -_-
Wooo nervous ! Doakan aku dapat 5A , AMIN . Doakan murid darjah 6 yg lain juga ^^ berdegup-degup jantung ku ni T.T Hmm , takut T.T hari ni nak tidur awal sikit x.x  Boboiboy ah kat tv . K . Hahaha aku ada buat  ff oneshot , tp tak tahu nak post ke tak lagi pun belum siap x.x hmmm .

By the way , concert TVXQ hari ni ada Exo , SNSD , Suju . Lmaooo atuk Sooman fanboying >< comel HAHAHA bagi aku apa dia buat comel >< okey . Hahahaha . Aku dah start nak tukar topic ni . lol . Taemin  hilangkan passport dia lagi ! Nasib baik jumpa balik ! Hyung semua dah sampai Shanghai , dia sorang-sorang tunggu kat airport >< tp hyung dia tunggu dekat airport di Shanghai :D hihihi


I can't breathe ;A; Aku selalu buat macam tu ngan kucing aku >< omg comel ! okay tadi baru lepas berbual dengan Sabrina . Dia telefon , masing-masing menunjukkan kenervousan , Hahaha takut gila kot esok >< dia nak datang pukul 9.00 - 9.30 . Awal sangat tu . Aku datang pukul 9.50 . Wooooo seram sih . Doa kan kami okay ! Bye bye assalamualaikum :3
nak pergi mandi dan solat :3
©