d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Hi .


Assalamualaikum .

OTL . Muka tu nampak annoying padahal mulut tu cakap "Masyiso~~" (means delicious) . Lol minta penampor laki aku sorang ni --'

Lama gila aku tak update blog . Last updated masa comeback BAP XD Lama kah itu . Wooot , walaupun comeback SHINee dan BAP pada masa yang sama , mereka tetap tiada interaction (_ _) Wae , wae , wae ?!

Dengan Teen Top ada pula interaction ! Kim Jonghyun , sila rapatkan diri anda dengan Choi Jonghyun okay ?! Haha . Diorang ada interaction dengan Teen Top sebab Teen Top rank #2 . SHINee rank #1 . BAP aku tak tahu dah rank keberapa == 

Miss Right

Okay , cukup . Nak cakap pasal lagu Miss Right pula ! Lagu ni ............. best (Y) Changjo bnyak part wooo :O macam Taemin ! Haha . Suara Ljoe forever sexy . Muka Ricky forever comel dalam MV dia . Dalam album ni , aku paling suka lagu I Wanna Love ;~~~~~~; best okay best ;~~~~~; 



Aww uri leader and maknae ! So cute ! Cukup lah aku cakap pasal Miss Right . Ugh nak cakap pasal album pula lah . Alaaaa album hyung dah order , tapi orang tu tak bagi feedback lagi -_- So aku just decide cari shop lain . Ugh still tk jumpa . Maybe nanti aku cari ahh . Susah okay nak cari . Nak yang harga RM50 . Nanti nak try tengok kat satu shop tu . Album dia murah-2 ;~~; sekrang duit simpanan aku ada RM30++ . Hewhewhew sampai bulan Jun , korang rasa ada berapa o.O Banyak bukan ?! HAHA. Semua ni sebab nak beli album One Shot and Dream Girl ! Yeay ! :D Hahaha , tak kisah lah beli lambat , asalkan beli !
My blog changed . Cute right ?
©