d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
b a c k ;


Assalamualaikum.

Seriously that boy has a cutest smile ever. Btw I'm back with new skins . LOL thanks to kak Tiqah for the skins. The nice STOD ever.

Okay. Aku memang sakit tangan buat header tu -____- comel je muka Daehyun kat situ. Mula-mula aku guna gambar lain , tapi sebab Moon Jongup menghancurkan gambar tu /kejam sungguh ayat/ aku tukarr gambar Skoolooks. 

Bahagian biases mempunyai banyak perubahan /batuk/. Anda semua boleh nampak B.A.P paling atas , SHINee turun bawah dan BTSPEED ada dalam bahagian biases . Selamat datang.

Semua ni salah Sejoon . Kalau aku tak tengok video SPEED , aku takkan minat diaaaa. Dia comel ._. kening tu ._. alahai comel ._. manusia yang mempunyai baby face tapi suara deep -_____- Dia bnyak cakap. Dia ni geng Jonghyun dengan Youngjae , darah AB . Sebab tu tiga-tiga ni banyak cakap.

Jimin comel ._. tampar nanti baru tahu ._.
©