d r e a m -

HOME ABOUT LOVES HUH FOLLOW DBOARD




© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
s e c o n d ;


Assalamualaikum.

I have no idea why both of them laughing ._. LOL but still cute yeay ~

Jimin ni ada "Jongup" feeling dalam dia ._. LOL dia dengan Jongup , Jongup lagi tua even sama tahun. Seriously diorang memang sama -_- main dancer ,muka comel tapi .................. muscles dengan abs .............. okay lol

Tbh , ni post kedua aku untuk hari ni ._. aku terlalu boring dan yeay ~ LOL patut ke ah aku tukar header lagi ._. omg rasa macam nak tukar lagi je cuma aku malas nak buat HAHAHAAH

Aku perlukan duit ._. monehhh babehh album B.A.P .......... wae wae tell me wae ... aku jealous tengok orang beli B.A.P 1000 miles in America ._. omg photobook dia =_= dvd dia =_= menangis aku dibuatnya =_= Moon Jongup dengan 4D dia "Wow , elavator in Las Vegas also go up ! Same as Korea ~" .

Ugh bye.
Park Sejoon . Why ...
©